Browning nu med animeret reklame

Synes lige jeg ville dele denne meget fine hjemmeside, der omhandler Brownings ny TAP

http://www.xitanz12.com

Hilsen Morten

4 replies
  1. Struck
    Struck says:

    Det fede er at de top-kits som de siger de har opfundet, er noget Daiwa har brugt i tre år nu…
    Og Daiwa har selv indrømmet at de har stjålet idéen fra MAP…

    Men det bliver da spændende at prøve Z12 til Stippermessen..!

  2. Peter Juul Hansen
    Peter Juul Hansen says:

    Med fare for at starte en lavine af useriøse indlæg på vores ellers gode Medeside: Jeg var ved at tabe undermunden da jeg så disse indlæg omkring Brownings nye Z12. Browning har sendt en ny take-a-part på markedet, og Morten (Team Preston?) kan ikke lide Brownings reklame for den nye stang. Dum reklame og aggresiv markedsføring….
    PLEASE: Start ikke dette mudderkastning på Medesiden!

    Hej Morten: Hvis du en anden gang vil oprette sådan et indslag – så opret det under jeres eget klub/teamnavn (Kolding eller Preston), det ser lidt mærkeligt ud at du bruger “Team Browning”.

  3. timpe
    timpe says:

    I am just looking forward to have a hold of one , its always interesting to see where the TAP’s are going as the top of the range ones must be about as good as they can get using carbon fibre – i wonder what comes next to take these poles to another level.

    will we in 10 years be looking at these poles like we do the solid glass rods of my youth ??

    Tim

  4. bingo fuel
    bingo fuel says:

    Hvis der skal gå reklame nørderi i den… Den animerede reklame et selvironisk svar på, har reference til en humoristisk film af samme stil/ program, der blev uploaded på div engelske fiske forum for ca 1/2 siden hvor der blev gjort grin med de mange der køber daiwa arity… (hair-I-gee pro)… filmen er vist iøvrigt lavet at en af de lokale Browning distibutører i England… og den er da meget sjov- men heller ikke mere

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.